Icon Home > XMS Problemen
Hallo Gast
IP: 54.225.3.207

Gebruikersnaam
Wachtwoord
-----------------------.Vanaf 01-01-2009
Totaal gebruikers2748

Icon Youtube Speciaals
Youtube Speciaals

Uitgezochte Filmpjes

XMS beloofd een synchroon signaal van 50\50
Zij liegen ze kunnen of willen het niet waarmaken.
Mijn download is 48mbit/sec (perfect)
Mijn Upload is max 27mbit/sec (dit is geen synchroon signaal)

Dit probleem heb ik nu al twee jaar en ze doen er niks aan.
Bij XMS betaal je dus voor een signaal wat je niet krijg.

Ook het analoge tv signaal is zeer slecht.

Ook reageren ze (in mijn geval niet) of telaat op klachten brieven.

Dus mijn mening

XMS is geen aanrader

Dick

Bericht van een advocaat.

U heeft recht op een dienst die werkt zoals beloofd. Als vaststaat dat het
signaal niet komt terwijl u wel betaalt, dan is dat niet het geval. U heeft XMS
op het probleem gewezen maar er komt geen reactie.

De volgende stap lijkt me dan om nog één brief te sturen, en wel aangetekend
naar het hoofdkantoor. Daarin zet u alles op een rijtje, zegt u "ik stel u
hierbij formeel in gebreke" en geeft u ze nog één week om het signaal werkend te
krijgen. En daar zet u dan bij dat als men dan niet levert, u overgaat tot
ontbinding (opzegging) van de overeenkomst wegens wanprestatie. Voorbeeld van
zo'n brief staat op : http://goo.gl/1hyCc

alleen moet u dan "product" vervangen door "dienst" natuurlijk.

Levert ook dit niets op, dan staat u daarna in uw recht door niet meer te
betalen. U moet dan wel de automatische incasso stopzetten want zij zullen dat
niet doen. En een eventueel incassobureau laat u dan de aangetekende brief zien
als bewijs dat de overeenkomst is opgezegd.

Update :14 April 2011
De brief is verstuurt naar het hoofdkantoor.
Maar!!
De brief is is terecht gekomen bij klantenservice en niet bij het hoofdkantoor waar de brief naartoegestuurt was.
Toen ik in de xms winkel kwam om mijn zeer slechte tv signaal aftezeggen stond mijn brief op de pc van deze medewerker.
Deze medewerker beloofde mij dat er een wijkopzichter contact met mij op zou nemen,
wat na een week ook gebeurde, die heeft wat test met mij gedaan en gaf toe dat het signaal niet klopte.
hij heeft een monteur aangestuurt die eindelijk het syngrone signaal geregeld heeft.
In dit geval is het de aanhouder wint, maar ik vind, XMS is een stug bedrijf
Dick

Update : 1 December 2011

Zonder mij in kennis te stellen heeft XMS het upload signaal weer verminderd.
Als ik geen meting had gedaan, waren zij ermee weg gekomen.
Ik heb nu geen klantenservice meer ingeschakeld maar heb gelijk die wijkagent opgebeld.
die heeft het signaal weer goed laten zetten.
Ik heb nu tijdelijk (totdat XMS zijn apparatuur op orde heeft) een 100 Mbit signaal.
Waarbij de meting is : www.speedtest.net/result/1903712285.png
Geen 100Mbit synchroon signaal, maar wel de upload (iets meer)die ik wilde hebben.

Mijn buurman vertrouwd XMS.
Ik heb metingen gedaan bij mijn buurman, daar is het nog veeeeel erger.
XMS belooft een syngroon signaal van 50Mbit up/down mijn buurman, een leek op dit gebied, heeft na meting een signaal van 9 Mbit (belachelijk) terwijl hij  50 Mbit moet hebben.
Dus XMS heeft zijn zaken echt niet op orde.

19 April 2012

XMS verhoogt de snelheid gratis van 50 Mbit naar 100 Mbit voor alle klanten.

Ga ik nu dat zelfde probleem weer krijgen???, want het 100Mbit signaal is ook niet synchroon.

Wordt vervolgt.

26 maart 2014

het heeft even geduurd en nu is de snelheid goed.


Wettelijk mag een provider 10% naast het aangeboden signaal zitten.
Waarom dat 10 % naar beneden is, is toch weer beknibbelen van xms :)

Tevreden ?
Ja.
Dick.

Ik weet zoveel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet.
site © by dick 2014

Creative Commons Licentie
Op alle inhoud van nzboogle.nl is de Creative Commons licentie van toepassing.